Back on track.



Hej på er igen! Passade på att dra ut lite på min bloggpaus som ni kanske märkte, har helt enkelt inte haft någon lust att blogga förns nu. Men England var naaaiz, ett ord vi sa välldigt mycket där. Orkar inte skriva en bok om de men jag och Fellie hade några, eller ah 8 sköna dagar där. I början kändes det väl lite skummt och vi var kanske lite skeptiska. Men när vi hade lärt känna folket lite blev det awsome! Vi lärde oss bättre engelska, gjorde massa utflykter, spelade massaaaa basket, kollade filmer, spelade kort, satt och snackade, smög ut på nätterna och bara umgicks. Shoppade även en hel del, hihi me like!
Kom hem i måndags natt vid två nån gång. Sen dess har jag hunnit träffa kompisar, varit på pridefestivalen, solat, jobbat, umgåts med familjen och bara tagit det lungt, underbart! Nu ligger jag iallafall i sängen efter att ha kollat på The Tourist med familjen, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0