20110824


Idag påväg till utsikten, skitsöta haha! ♥

Shuleluuuu! Skirver bara lite snabbt nu medans jag väntar på mamma. När hon kommer ska jag hjälpa henne med maten och sen göra min SO läxa -.- Jaja antar att de kommer bli mycke plugg nu i nian så de är bara o bita ihop!
Efter skolan drog jag iallafall hem till Jalli snabbt innan vi tog bussen till Norsborg o träffa grabbarna. Vi satt först o chilla bara sen gick vi till utsikten, skiiitfint o mysigt faktiskt. Efter ett tag drog vi till Fittja och träffade Hajdar o hans kompis också, sjukt längesen så de va lite kul faktiskt. Men va tvungen att dra hem sen eftersom jag har massor att göra.. Kyss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, cool bild! :)

2011-08-26 @ 22:33:17
URL: http://treryttarliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0