Talkin´ 2 myself.

Riktigt gammal bild, från april tror jag.
Go´kväll eller vad man nu ska säga. Sitter här med min rosa lilla dator och lyssnar på musiik. Ska snart gå nattirundan med hunden sen ska jag fixa mig för att sova.
Dagen har väl rullat på som vanligt, skola skola skola sen red jag också, hoppade terräng på fina Symfo, jättekul faktiskt. Dock rammlade jag av på sissta hindret på hemmvägen så hästen sprang på egen hand till stallet med mig och Elina springandes efter, hahahahha... Men de gick bra ! :)
Jaja, börjar bli trött och längta till sängen, ska ut men vovven nu. Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: varsåg :D..

kramen

2010-09-07 @ 23:36:49
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0