Så var det måndag igen då.



Ligger helt död i soffan och vill bara sova, har precis skrivit klart svenskaberättelsen, nu är det bara engelskan kvar, men har till torsdag på mig så de e lungt :)

Idag efter skolan gick jag, Jessica, Nefel, Lisel, Oumou och Rozhin ner till lillan och kollade på film, kommer inte ihåg vad den hette men vi kollade på den för att få insperstion till våran dans.

Lite efter fem började jag rulla mot Rågsved hem till älsklingen. Pivo va där i början också, dom nördade lite och sen när han gick lyssnade vi på musik, kollade på TV och käkade typ. Sen kom mamma och hämmtade mig där vid halv åtta typ.

Nej, nu ska jag gå och fixa mig för sängen faktiskt. Sen får jag väl somna utan musik i öronen eftersom jag glömmde min Ipod hos älsklingen idag, inte kul, menmen överlever väl :)

Ha de bääääst, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0