Ser du stjärnan i de blå? Ja den lyser för oss två ♥


Jahapp, här sitter jag och gör typ.... ingenting? Lyssnar på musik och snackar me några på msn.
Men snart ska jag faktiskt plugga lite, behöver det och har ändå inget bättre för mig.
Orkade inte blogga igår när jag kom hem, men det gick bra,vi är bäst! När vi kom hem fixade jag och Lisel mat sen satte vi på Pretty Woman, galet bra film faktiskt. Efter de blev vi på flummhumör, gravade, snackade om gamla minnen, och gjorde några galna videos. Sen somnade Lisel runt två typ? Själv somnade man vid fyra kanske? Jajaa, åkte med henne till Skärholmen idag vid två typ. Sen har jag inte gjort mycke alls, seeegt som fan..
Ha de bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0