Friday.

Wannabeeee modell eller vad? haha :)

Godmorgon världen!
Fick lite tid över nu så hinner skriva ett litet inlägg. Fredag idag, skönt som fan! Men jag hinner nog inte göra så mycket idag. För jag måste hem och städa och fixa inordning massa saker tills imorn då Mimmi, Lisel, Nefel, Rozhin, Oumou, Jallie, Bea, Felicia, Ida, Tess, Jessica och Danni ska slagga här. Jag fyller ju år på söndag så vi ska fira min födelsedag och ha kul. Så det blir galet najs! :)
Vad ska ni göra i helgen då?

Men men, ska väll gå ner och käka lite frulle nudå! Sen blire mot skolan!
Ha en bra dag! Massa pussaaar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Melinda

Älskar jackan! Vad är det för märke? :)

2010-10-10 @ 19:47:39
URL: http://meellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0