gästblogga (varning jag suger på att stava )

wazzap Danni här, jag sa till nikki att hon skulle blogga men hon va förlat och pallade inte så jaggör de åt henne ist :D
Men iaf hennes dag va väl ok antar jag elr mer inte fan vet jag vi hade gjumpa och så daaans omg sååå tråk asså fattar inte varför vi ska ha de igentligen asså men aja nu hade vi iaf de :P
sen tagga nikki och jessica och sola vet inte vad som hände efter de för jag va inte där!! :D
men va fan ska man skriva igentligen inte vet jag jao :s
 men ni kan läsa min blogg : http://dellasliv.blogg.se
 
japp och de va typ de aa mm sånt är livet


annanas ♥ granatäpple vi äger ;)
puss på rumpan från Danni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0