Valborg 2010 ♥

Hejsan sunshines ♥

Hur har eran valborg varit? Min har varit BÄST! Firade ju hemma hos Mimmi med alla Mododotjejorna. Vi har verkligen haft det supermys! Efter skolan drog vi till Fruängen och haldlade massa mat, godis, läsk och sånt till kvällen. Sen vidare hem till Mimmi då. Vi började laga mat nästan direkt och typ klockan sex stog de god tacos på bordet. Efter att ha gluffsat i oss den sjöng vi Singstar i typ två timmar, haha? Men det va sjukt kul!

Resten av kvällen satt vi mest och pratade, runt tio satt vi ute en stund med ljus tända också, mys som fan! Efter ett tag satte vi även på en film, fast vi orkade inte kolla klart på den så vi gick upp och fixade våra sängar run halv ett?

Då la oss jag och Mimmi i en säng å kollade på massa videos, pratade och flummade lite på sms med en killkompis. Vi somnade kanske 02:15 eller nåt? Sen sov vi till lite innan tio. Då kom alla in till mig och Mimmi å snackade lite, sen vare ner och käka fruckost! Mamma kom och hämtade mig där runt halv tolv typ, då drog vi och tävlade agillity :)

Men här kommer lite piiics dååå :)


Alla tjejorna på tuben ♥


Lisie, Onny och Della ♥


Haha vi gick in på Bik Bok i Globen och ah, ni ser ju xD :)


Är vi inte söta? (a)


Della, Jessica och jag vid maaatbordet :)


Siiiingstar


Mera singstar




Yeeeeh, hetingar på hög nivå ju :)


Mina gullepluttar :)


Hahahah, självutlösare bild? xD :) <333


Jag, Nasse och Lisel hoppade ut genom förnstret på en liten promenad :P



Älskar er tjejor


Yeeeeeeeh


Meera Singstar med Mimmi älsk <3


Naasse och jag låt och myste med täcken ute :)


Nattpromenad med Della typ tolv? :)

Nu får det räcka med bilder! Måste packa lite nu. För jag ska nämlgen sova bprta inatt igen. Denhär gånger hos min kompis Frida med Emelie och Elina :)


Kommentarer
Postat av: eminaochmaria

härligt att du hade kul! :D

härliga bilder också föresten!

2010-05-01 @ 17:01:48
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Linda

Saknar dig <33333

2010-05-01 @ 20:08:34
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Della

fan vilka hetaingar vi är asså :D <333

2010-05-05 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0