Torsdag morgon !

Godmorgon alla fina ! ♥

Sitter här och lyssnar på musik, eller ja nu gör jag det. Jag har nyss sprungit runt ¨letat efter ett par shorts jag ville ha i typ ev kvart, och självklart låg dom typ två meter ifrån mig från början, haha typiskt mej!

Torsdag idag då vilket´betyder: slöjd slöjs slöjd, haha. Igår blev jag klar med mitt linne och påbörjade mina shrts, hoppas jag blir klar idag! :) Efter skolan drar nog alla hem till Della en stund, men jag måste dra därifrån ty6p halv fem eftersom jag ska på Agillityträning med Ixi sen, men men, de är kul det också!

Jaja, nu måste jag gåååå. Pussar och kjaaaaamar från eran Nixäjj ;) ♥


Lisel och jag för nån dag sen.. :) <3

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon sötnos:) hoppas du sovit gott! :)

2010-05-20 @ 08:15:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

fy faaaaan va vi e snygga!!!!!!!!:D

2010-05-20 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0