Superskönish tisdagish!

Tjenis peeenis! :D ♥

Humöret är på topp och jag har precis kommit hem från stallet, nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart gå ut till vardagrummet och kolla på Ugly Betty, Desperate Housewives och sen till sisst Coger Town. Men först tänkte jag skriva lite om dagen då! :)

Det började med att jag vaknade upp hos Lisel som jag sov hos igår, va ganska trött så jag låg kvar i sängen alldeles för länge så jag knappt han fixa mig. Men men, kom till skolan fortfarande ganska trött och var trött ända till efter lunch typ. Då hade vi NO och jag måste säga att jag var riktigt duktig idag, fick massor gjort! Sen hade vi bara SO-IT kvar och den timmen flöt också på rättså snabt!

Halv tre var jag nere på Fritids för att jobba som varige tisdag, jag var mycket ute med barnen så det var välldigt skönt! Klockan fem drog jag och mamma hemmåt och slängde i oss god mat. Sen iväg mot stallet. Kom dit ca 20 minuter innan vi skulle välja så jag hann med att gifta mig med älskliingen Frida och springa runt som galningar med henne, Linda, Emma och Emelie (hahah fett kul vi hade xD)! Sen kvart över sex va det dax att välja inför ridpasset. Jag valde fyra och tog finaste Symfonie. Det gick sjukt bra! Han var jättefin i formen hela lektionen, han jobbade på ganska bra i övningen men eftersom han nyss har vart halt blev det lite jobbigt för honom så det blev några bakutsparkar :P


Lite suddig men men, finaste pollen i världen! :) (vill bara påpeka att dethär är precis i början av lektionen, så formen hade inte blivit toppen än)

Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall'

Underbara ponnie! :)

2010-05-11 @ 22:55:08
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0