Godmorgon :)

Fick lite tid över nu innan jag måste ner och äta frulle, så varför inte göra ett litet blogginnlägg? Tänkte skriva lite om helgen då.

Lördag: Jag, Frida, Linda och Tess sova ju hos Linnea. Vi badade i hennes pool/jacuzzi, grillade kött/marsmellows, sprang runt ute, kollade lite på film och massa annat. Vi hade jättekul iallafall!

Söndag: Alla vi tjejer drog till stallet. Först red jag, Frida och Linda sen vare iväg till Enskede för att kolla på finalen i ponnycupen. Tyvär fick vi starta först, så det blev en andraplasering av 29 lag, så det får vi ju vara nöjda över tycker jag!

Måndag (igår): Skola först då. Sen skjussade mamma mig till Skanstull där jag mötte upp Nicole (min syster som är  Sverige för tillfället) först gick  vi runt å kollade i affärer, hon klippte sig och jag fick med mig en bikini hem. Sen ringde vi våran undrbara pappa. Han kom runt sju och så drog vi och käkade världens största pizzor typ? Jag va verkligen skithungrig men jag orkad inte ens halva min. Sen satt vi utanför pizzerian och snackade och om allt och inget i kanske en timme? Sen skjussade han hem oss till halv nio typ?

Tillbax till idag då. Idag är det skola, jobba på Fritds och rida som gäller, precis som alla andra tisdagar då.. :) Finns inte så mycket mer att skriva.


Alla skulle hoppa i poolen, meen tydligen inte? haha .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0