BRS, vi är bäst!

Yes, yes yes! Fyfan va grymma vi är asså! Kom hem för kanske en timme sen? Idag har ju vi vart iväg till Enskede ryttar sällskap och tävlat på deras fina ponnysar. Jag fick tävla en riktigt maxad D-ponny vid namn Rocky. Den var ganska rolig faktiskt, man kom lite fel i sprången bara med annars va den bra! Alla vi tjejor från BRS red felfria, dom på ERS fick fyra fel men dom räknas bort. Så det vart oavgjort :) Gud va glad jag är! VI ÄR BÄST! :D ♥


Frida, Tess, jag, Emelie, bästa ridläraren Elin och Julia. hela gänget altså :)


Lite suddig men men, jag&Rocky :)

Nu ligger jag i sängen och mår inte så jättebra faktiskt. Påväg hem pratade jag i telefon med en person som gjorde mig välldigt orolig och när jag kom hem spydde jag också, inte mysigt alls! Hoppas inte jag blir sjuk nu!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej och godmorgon :)

Vad händer idag?

2010-05-10 @ 07:57:40
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: alice

sööt!

2010-05-10 @ 18:55:44
URL: http://hettehonalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0