Bad update, again


Fuuuulaste bilden, men men :P Jag älskar dig! <3

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har helt enkelt inte haft tid!

I onsdags sov ju alla tjejorna hos Nefel och igår firade vi + Shiva&Marko hennes 14årsdag genom att dra till Grönan! Jag har haft jättekul under dagarna! Men orkar inte skriva mer detaljerat tyvär. Grattis till Buffe en gång till föresste, love u!

Imorn ska jag kanske städa hos min låtsasmormor på dagen, och på kvällen blir det förmodligen bio med älsklingen, men inget av de är bestämmt ännu, så vi får helt enkelt se! :)

Men nu ska jag sluta skriva, kisses and hugs! ♥


Kommentarer
Postat av: peessie

du får täcka över mitt face!!

2010-05-29 @ 20:27:24
Postat av: peessie

jag är seriös!!!

2010-06-02 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0