Old pics - 2008


Linna, jag och Gabbi på ridlägret

 
Leker modell med Mmmi som fotograf :)


Mimmi och jaag


Jag och Mimmi badar bubbelbad,


Även här, Mimmi och jag



Ännu en bild på mig och Mimmi. Här var vi på bröllop :)


HAHAHAHAH; DÖÖÖÖÖÖR! Jag och Della i Popex


Lisel, jag, Jessica och hunden Eddie på Flaten, miss it!


Jag och min gulleplutt


Haha lite gullig bild på mig och Della i min pool :)


HAhahah, kommer typ ihåg hur "snygg" jag tyckte denhär bilden va. Usch säger jag bara :)


Ni behöver ju inte kolla våra faces, Jessica och jag rullar oss iaf i snön i Sälen :)


Mimmi och jag är på kryssning, kommer aldrig glömma den kvällen tror jag. Och ni kommer aldrig få veta varför heller, hände en deeel saker asså!


Jag och Frida i Greklan, gud så mysogt det va!


Vi smörjde i oss i lera :)


Sen hade vi lite skojj i vattnet också :)


Jag och Frida innan vi skulle dra hem till Sverige igen


Pussades på min ridlägerhäst innan det va dags att säga hej då


Om ni undrer varför jag lägger upp dessa bilder så är det för att min dator har fått virus och fuckat upp sig totalt, fan va livet suger ibland asså! Men jag hoppas välkligen att vi kasn fixa det, annars gr typ mitt liv under, haha nej men typ! Sitter altså framför "familjens" laptop som ingen direkt andvänder längre, så det får väl bil min för tillället! Men det duger, ablolut inget fel på den.

Snart drar vi och hämtar Simon i Flemmpan, sen stjussar vi han till Tullinge där han ska möta några kompisar. Nicole&Agnes går inte enns av utan ställer sig väl bara i dörren och säger hej. sen rullar dom vidare med tåget till stan för partyyy, hade ientligwn velat kramat om dom lite längre än 30 sekuner men aja, får väl göra det imorn!

 


Kommentarer
Postat av: emelie

kul att se lite gamla foton, man ser ju verkligen att du ser äldre ut ! ;D kram

2010-03-20 @ 12:44:42
URL: http://itsaboutemelie.blogg.se/
Postat av: Mimmi&Lovisa<33

Hej hej, vill du vara med i våran fototävling? :P



2010-03-20 @ 16:00:51
URL: http://milooon.blogg.se/
Postat av: Linna

fina bilder!

och herregud vad länge sen, eller två år sen, men ändå!

jag saknar dig stumpan!

2010-03-24 @ 21:44:42
Postat av: eloise

klockren bild när ni badar i snön :) fy faaan vad kallt det ser ut att vara !!!!



komentera min blogg snälla :)

2010-03-29 @ 09:57:22
URL: http://eloiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0