.

Lördag: Jag sov som sagt hos min kompis Frida. Vi gick till Brosjön för att bada, men bangade när vi kom dit, vi åt grillat, vi drog till Filmkedjan å köpte lite gott, vi kollade på två filmer, först skräcken "The childrend" och sen avslutade vi med komedin "Sommare med Göran" , sen lå´g vi och pratade i Fridas säng tills klockan va runt ett tror jag?

Söndag (igår): Frida till stallet men mamma kom och hämtade mig där direkt. Sen åkte jag, mamma, mammas kompis Ullis och hunarna mot Strömmsholm där vi tillbringade hela dagen. Min kusin tävlade nämligen där och det gick superbra! Hon kom trea i båda finalerna och vann 28 000 kr i prispengar. Grattis säger jag bara! Förutom att kolla när hon tävlade gick jag och Claire runt och kollade i tälten, badade, tog lite fina kort och massa saker. Vi kom inte hem förns runt åtta och då va jag helt slut! Jag la mig i sängen med datan i knät direkt och tog det lungt.












Vill bara påpeka att hindrarna är 155cm höga och att min kusin är grymt duktig! Och om ni vill se mer bilder från igår så kan ni kolla min facebook "Nikita Onny Lindblad"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 12:11:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0