Nikita banaana

Haha kom inte på nån rubrik, så det blev "Nikita banaana" eftersom Muppiliino alltid säger så till mig xD

Hejsaaan peeps!

Kom hem för typ en halvtimme sen. Käkat och lite sånt nu :)
Jag och Pivo har iallafall haft jättekul idag. Han mötte mig i centrum runt halv tre. Då gick vi hem till han. Gjorde låtar, spelade kort och flummade runt lite. Sen efter ett tag drog vi ut till Shooiz, vi gick till dammen och satt där ett tag, Shiva kom då också. Älskar de stället av någon konstig andledning, de är typ inte enns fint :P Sen drog jag och Pivo till kebaben å han käkade. Efter de hem till Shooiz en liten stund å chilla. Sen gick vi ut igen ett tag. Och sen hängde Pivo med mig till centrum och väntade på min buss :)

Men nuuu sks jag tagga från datan, puuuuss! ♥


Gammal bild på mina och Pivos ben vid dammen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0