God natt!

Nu har jag pluggat massor, men är värkligen inte klar. Shit asså vad fan ska jag göra? Får väl läsa lite mer nu och sen imorn i bilen. För SO:n ska man ha läst klart idag, de är lixom 12 sidor, vi fick de förra veckan som jag inte va där och jag fick reda på det idag. Gilla läget lixom..

Va ute med Ixi nyss också, fan va hon ska springa i snön heeela tiden. De är ju jättegulligt och så när hon är lös, men inte när det är kallt, jag är trött och hon har koppel! Haha..

Nej, nu ska jag sluta babbla på! Skriver ju inte enns något intresannt, tror jag inte iaf, hahaha jo kanske nu! :)
Aja, ska iaf sluta skriva nu. Lägga mig i min säng med SO boken och läsa om Franska revulotionen tills jag sommnar.

Klart slut, godnatt. (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0