Underbart.


Lätt kvällens bild! Jag, Jocke, Jack och Adam


Hellooo peeeps!
Hur är det med er? Men mig är de suuupeer! Sitter just nu hemma hos Mimmi och dunkar musik på högsta volym, vi ska snart sätta på en film trorja :) men nu lite om dagen då. Mötte up Issa i TC strax eftre två. Vi gick till Ung 08 och gick runt nån timme, sen tröttnade vi och kom att att vi kunde dra till Globen och köka Ben&Jerry glass, haha. Vi va i Globen ett tag sen drog vi tillbax till Ung och gick runt lite med Nicole och Mickis. Sen ännu en gång tröttnade vi och började dra oss mot Donken. Issa käkade där och sen mötte vi upp Felicia&Ida, och sen tillbax till Ung 08 en tredje gång. Denna gången vart rikitgt lyckad! HIttade massa folk ja kände. Stog och dansade med Jack, Jocke, Sebbe, Adam, Stivo, Pelle, Dell, Mimmi, Sussi, Felicia, Ida, Issa och många fler längst fram vid scenen med dunkande mucik. Fan vi kul vi hade asso, älskar de!
Sen drog dom flästa och jag, Sebbe, Mimmi, Pelle, Ida och Felicia drog till bakon scenen och satte oss. Vid kvart i tolv drog v därifrån trorja. Sen träffade vi Diamond&Safja på plattan och stog där ett tag me dom.
Sen nån gång började vi rulla hem mot Mimmi. Påvägen hände lite roliga saker och de slutade med att jag och Mimmi gick barfota från Fruängen hem till henne, haha. Vi kom hit vid två typ? Sen dess har vi bara chillat, lagt upp massa bilder på facebook, dunkat musik och ätit mackor.

Men gud va mycke text de blev! Nu ska jag kolla på film, kissääääzz!


Kommentarer
Postat av: ISA

Förlåt att jag frågar, men om du vill får du gärna ge din åsikt om min blogg som jag gjort mycket ändringar på. Kram på dig! :*

2010-08-13 @ 10:40:21
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin'? :) kram ♥

2010-08-14 @ 00:39:55
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0