Memory.

Dellaluu och jag för några veckor sen.

Tjeniis, hur mår alla fina människor? Själv mår jag toppeeen! Kom hem för typ 30 minuter sen och nu sitter jag här coh lyssnar på musik.
Såhär har min dag sett ut... Skolan började 10, va där lite innan och hälsade på allt folk. Sen snackade vi lite om året, fick lite papper och massa shit innan vi fick gå 11.15. Då gick jag, Jessica, Danni, Nefel, Felicia, Viktor och Lisel ner till centrum ett tag. Sen drog Viktor och gjorde en sak så vi fick vänta på han där i en timme typ. Men de va lungt :) Jack, Jocke, Adam, Mike, Philip och Marko kom och underhöll oss. Sen rullade vi iaf mot Globen där vi käkade på Donken. Och sen rullade vi till Mimmi och va där ett litet tag, Viktor skulle hämta sin mobil där.
Vi drog därifrån lite innan fyra. Mötte Sandra&Tess på bussen då också, näjjzz. I Slussen sa vi hejdå till alla och jag och Danni drog till Sockelplan och mötte upp Pivo (Dannis kille) sen drog vi till T-centralen och mötte upp älsklingen. Irrade runt där och försökte hitta On Off, tillslut gjorde vi det och Pivo köpte hörlurar. Sen drog vi till Rååågsved och mötte David, Johana och Therese. Satt på Davids gård ett tag, sen utanför dagiset lite också. Sen kvart över sju typ drog jag och älsklingen hem till honom. Käkade, lyssnade på musik och myste lite. Sen tog jag bussen som gick 20.35 hem. Så kom mamma och mötte mig i Fittja så gick vi hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0