Lördag.

Chaaa chaaa!

Sitter nu här med en skål och äter fruckost, lyssnar på musik och snackar lite med Danni. Vi försöker planera dagen lite. Kanske kanske ska jag hänga med henne och hennes familj till deras land, men dom kanske inte ens ska dit så det är ett stort kanske!
Gårdagen vart iallafall lyckad! Efrer skolan drog jag, Mimmi, Danni och Jessica till Hgs, hem till Ramiro där även Nano va. Chillade där till fem typ. Då tog jag tuben till Rågsved hem till älsklingen. Va där ett tag och sen lite innan åtta började vi röra oss mot Medis där vi hämtade ut våra biobiljetter. Sen drog vi till Kungsan, till en mysig park vid vattnet och hade de jättemysigt ett tag. Halv tio va vi tillbax i Medis och filmen började. Vi såg Iception, lite komplicerad, och de blir ju inte bättre när man är trött och halvsover mitt i filmen, haha. Men den va sjukt bra fakitskt! Efter bion tog vi tuben hem till mig och sov här. Dock drog han redan kvart i elva imorse, för hans pappa kunde bara hämta han då. Men men...
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Snacka lite mer med Danni och försöka bestämma nåt :)
Men ni får ha de näjjzz, pussaaar !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg! :)

2010-08-24 @ 18:06:48
URL: http://stylebysandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0