Back 2 school

Godmorgon bloggen !

Första dagen i skolan idag altså, de tar vi både possitvit och negativt, mest negativt tror jag.. Men ändå ska de bli kul att träffa alla igen, hört att de ska börja tre nya i min klass också, så det blir roligt  !
Ändå är de sjukt tråkigt att sommarlovet är slut, nu måste man gå till skolan hela tiden, vakna mycke tidigare  o.s.v... Men men, ska inte klaga för mycke!
Sitter här och lyssnar på världens bästa låt typ, helt fast i den! Älsklingen som visade mig den ♥

Menmen, nu måste jag ner och äte fruckost och så, hörs antagligen ikväll, puuuuussssaaaaaaaar !

Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

hoppas du får det kul där :)

2010-08-18 @ 10:57:35
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0