Shoppingdag i Skhlm

Häjjsan!

Kom hem för typ 1 och en halvtimme sen. Nu sitter jag i soffan och kollar på Top Model, så jag tänkte inte skriva så mycket, bara lägga in bilder!

Jag kom till Skhlm strax innan två, där mötte jag upp Frida och Emelie. Vi gick runt och tog lite kort i olika affärer, flummade och hade mamssa kul i uniefär en timme tills Tess kom. Då tog vi lite mer kort och fikade. Sen började vi shoppa på ricktigt!
Vid fem blev i hämmtade av Emelies pappa och åkte hem till Emelie ett tag, där spelade vi Guitar Hero och gosade lite med hennes kanin. Sen halv sju kom Fridas pappa och hämtade mig, Frida och Tess, så körde dom mig till busshållsplatsen. Där fick jag sitta och vänta på min buss i en hel halvtimme innan den kom, inte kul alls!

Juste, ni kanske undrar vad jag köpte?:
1. En t-shirt från Gina där det står "Oh my god" 99kr
2. Ett vanligt svart linne från Gina 99kr
3. Örhängen från Glitter 64kr
4. Toffsar från Bik Bok 19kr

Oj, nu blev det visst text ändå :P Aja, här kommer massa bilder då!


Frida, jag och Emelie inne på Ur&Penn :) ♥


Haha vi gillar heliumbalonger :)


Haha :) ♥


Sexy biaaatches :) ♥


Emelie ♥ Nikita

Nikita ♥ Frida


Tess ♥ Nikita, haha vi är bara för sköna!


Tess, jag och Emelie ♥


Love you ♥


Hhihi, älskar dejj ♥

Tack för en underbar dag tjejer, ni vet att jag älskar er mäst va? :) ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: E M E L I E - foto

Älskar dej morot! <3333

2010-04-05 @ 21:13:02
URL: http://emeliut.blogg.se/
Postat av: Bella

haha söta ballonger :P!

2010-04-05 @ 22:50:16
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: alice

hej,hej ni ser ut att ha skitkul!!!!

kika gärna in hos mig <3

2010-04-06 @ 09:53:14
URL: http://iamprettyinpink.blogg.se/
Postat av: emma

du får jättegärna gå in på min blogg och klicka på bilden och rösta på min bikini så jag vinner! skulle betyda allt och du får en länk om du röstar! <33 kram!

2010-04-06 @ 10:24:03
URL: http://samuray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0