Onsdag avklarad.

Helooojj ♥

Hur har ni haft det idag? Själv har jag haft det bra, har ganska ont i huvet nu men annars är de super :) Efter gympan drog som vanligt jag, Nefel, Danni, Mimmi, Lisel, Safija och Demand till dansen, vi va lite sega idag men lite kom vi väl framåt :) När den va slut drog jag och mami hem. Nu sitter jag och skicka massa bilder till Jessica på msn och lyssnar musik :)

Ska nog snart kolla på Andra Avenyn också, missar ju alltid det på tv eftersom det går sammtidigt som Desperate Housewives :)

Men innan lägger jag inte lite pics från idag då.


Jag, Jessica och Lisel



Yeeeeeh


Haha kallas att bjuda på sig själv kanske? xD


Juste, Danni hittade en fyrklöver :)


<3


Haha wei :)

Men nu ska jag käka! Seeee jah

Kommentarer
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

Gud vilket fint väder... I dalarna regnar det (Y)

2010-04-28 @ 20:22:56
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/
Postat av: Nelliye

Jag viste inte att vi hade 2 Lisel och att jag inte följde med till dansen xD <3

2010-04-28 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0