Min fredag 16e april 2010

Hejsan alla blogreaders! I´m back!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Talang medans jag käkar annanas och chattar lite med min mupp :)
Men tänkte berätta lite om min dag nurå. Började med att jag åkte till skolan och möttas av massa glada människor jag saknat massor, så det vart kramkalas :) När skolan va slut drog jag, Nefel och Danni till Högdalen. Men vi hade inget att göra så vi ringde dit en killkompis, muppen Pivo. Vi gick tunt på lite olika ställen och var almänt störda, blandannat på Jysk, Högdalens Leksaker, en skog, en buss och lite andra ställen. Kul vare iallafall :) Tack för en lyckad dag Mupp, Della och Nasse ♥
Sen kom mamma och hämtade mig runt halv sju där.


Btw så kommer ett Säleninnlägg komma, vet bara inte när eftersom 1600 bilder är en ganska stor grej att lägga in på datorn, och jag orkar verkligen inte nu, så vi får se när det blir :)

Men ni får ha det så jälva bra då, kisses från mig till er.


Kommentarer
Postat av: Elina

Jaaw, söööt bild<33

2010-04-16 @ 21:48:05
URL: http://lini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0