Jessica "bästavän" Frykman



Jessica,
jag vet inte vart jag ska börja. Du är verkligen personen som känner mig bäst och som jag kan lite på till 100%. Det är dej jag kan berätta alla mina hemligheter till, för jag vet att dom inte sprids då. Dig kan man alltid gå till om nåt har hänt, för du får en alltid på bra humör igen. Man märker verkligen att vi har känt varandra i åtta år. För du ser rak igenom mig, senast idag, och bara du&jag vet vad. Man känner sig trygg med dig på något sett.
Det är något speciellt med oss. Om vi bråkar kan det hända att jag blir så irriterad på dig så det inte finns, men vi skrattar alltid åt det samma dag. Minnen orkar jag inte rabbla upp, det finns för många och jag skulle inte kunna välja. Men vi båda kommer ju ihåg dom så varför skulle jag enns? Jag skuller kunna sitta här hela natten och skriva massa fint om dig, men det har jag inte tid med. Så.. Jag älskar dig idag, imorgon föralltid andra halva och bästavän. Du gör mig hel. Hoppar du, hoppar jag ♥


Låten väcker minnen..

Kommentarer
Postat av: sagha

Hej har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna men nu är jag tillbaks och ska updatera bra hela helgen!:) Nu är frågan är det något speciellt ni vill läsa om?



Jag hade tänkt att ha en liten mini tävling. Kanske lägga upp lite självförtroende tips osv.. Kom gärna med dina tankar och tips.



Har du några självförtroende tips som du vill gästblogga om i min blogg säg till!:) eller vill du gästblogga om något annat speciellt ämne hör av dig!:)

2010-04-22 @ 19:39:21
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: peessie

naw! så gölligt. love U

2010-04-23 @ 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0