Scared.

Hello, nu sitter jag här och lyssnar på någon konstig låt på radion och har precis bytt om till en skön blå mjusisdräkt :) Men jag är fortfarande lite rädd från skräckisen vi såg. Även fasst jag inte såg klart, för mamma kom och hämtade mig, ville inte åka hem själv sen så jag tog chansen att bli hämtad medans hon kunde =)
Vi hade det iaf jätteskojj hos Della :)
"Jag kanske inte har vart så tydlig med att berätta det, men jag och tjejorna har  tillbringat kvällen hos Della ;)"



Jag och någon skön kille på tuben som ville ta kort med oss :)




Haha, driver lite lagom :)



Haha, satte upp håre sådär sött :)


Della, Fluffis, Peessie, Nixie å Luttis <3


FLUUUUMM <33



Det var bara några av kvällens flummbilder, men mer orkar jag inte ladda upp!

Tack till dom få som komenterar <3 Och komentera gärna mer!

Puss //Eran Nixie




Kommentarer
Postat av: Eloise

kul med foton! :D



sv; ja, det är jag som har gjort designen :)

2009-09-25 @ 22:42:24
URL: http://putasmileonyourface.blogg.se/
Postat av: Sussi

Va fina bilderna blev, fluff bilder.

Lycka imorrn, och tack för en jätte trevlig kväll.

Nästa gång blir de komedi : )

2009-09-25 @ 22:44:55
Postat av: Eloise

sv; ja, sålängde det skriva att det är jag som gjort designen :)

2009-09-25 @ 23:19:31
URL: http://putasmileonyourface.blogg.se/
Postat av: JULIAS D60

Vilken fin blogg du har! ;D

2009-09-25 @ 23:22:03
URL: http://nikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0