Önskelista!

Eftersom jag snart fyller år så har jag börjat tänka på min önskelista. Delar in det i olika prisklasser, haha =)

Dyra saker här! But I reeeeeealy wont it!

1. Systemkamera
2. Laptop

Inte såå billigt, men inte såå dyrt heller.

1. Britneys parfym
2. Jeans från gina. Finns ju massa fina!

Billigt och bra!

1. Toffsar
2. Hårspännen

Okej, dedär var bara sex saker. Men jag lovar att jag kommer på mer! Haha. Så till er som känner mig, bara börja shoppa! Haha, skojja =P

MIMMI! Från dig önskar jag mig en speciell sak! Ett sånt där kollage med bilder på oss <333


Puss !


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tänk att du och Danni önskar er precis samma saker...



Får nog vinna på lotto om jag ska få råd med 2 system kamror : )



Näe tjing för toffsarna : )

2009-09-14 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0