Vem är jag ientligen ?

Fakta:

Mitt fullständiga namn:
Nikita Lisia Lindblad
Min ålder: 12 om en vecka :)
Vart jag bor: Alby 
Mina syskon: Två storesyrror. Sheila som är 18 och Nicole som är 20 <3
Färg på mitt hus: Rött
När jag är född: 1997-10-10
När jag tar studenten: 2015
Vilken klass jag går i: 7:an
Alla ställen jag bott på: Flyttade från Skarpnäck när jag var ett år, sen har jag bott i käre Alby i hela mitt liv :)
Skola: Studemaskolan

Antal:

Personer jag älskar:
Oj, de e måånga =) <3
Personer jag hatar: Vet inte, det är iaf inte många.
Många personer som sagt att dom älskar mig: Många <3
Personer jag saknar jusst nu: Typ sex.. :( <3

Senaste:

Personen jag tänkte på:
Linna, saknar dej gumman <3
Personen du kysste: Kyss: Anthony , Pussade: Kommer jag inte ihåg, pussar så många xD <3
Personen du kramade: Danni <3
Personen som fick dej gråta: Nicloe imorse, asså inge alvarligt eller nåt, Gjorde bara ont =P
Gången jag spydde: Oj, vet faktist inte, de va länge sen!
Personen du fick sms av: Danni
Personen du pratade i telefon med: Mamii

Idag:

Pussat någon idag? : Ja
Kramat någon idag?: Ocf!! ;)
Duschat idag?: Nej, ska göra det.
Vad jag har på mig idag: Jeans, svart linne med tryck och en adidaströja.
Hur har jag sminkat mig idag: Nästan inget alls! Liiiite puder och en liten sak på läpparna :)

Så! Nu vet nni lite mer om mig! Om ni vill veta något mer är det bara fråga!
Jag kommer svara på alla komentarer i dehär innlägget, i ett nytt innlägg och så blir ni länkade!


// Eran Nikita Lisa Lindblad


Kommentarer
Postat av: lisie

den här bilden har jag tagit!!<333:):)

2009-10-02 @ 20:35:38
URL: http://uuuunik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0