Veckans första dag

Hello alla söta ♥

Idag har vi haft Spanska, Matte, Svenska och Idrott. Faktist en ganska bra dag tycker jag :) Den går lixom alltid snabbt. Efter skolan satte iaf jag och Danni oss på Tuben in mot stan, vi ringde Amid också. Sen vid Slussen bytte jag ju mot Norsborg så då va de hej då med henne, men Amid var fortfarande kvar :)
Kom nyss hem och jag funderar på att åka till stallet, men det blir säkert inte så =P
Ska ju ändå dit sen så jag kan ju lika gärna vänta... Jusste, Elina kanske hänger med hem efter stallet :D
Kul kul! Undra bara vad vi ska göra då, mitt hem är typ brist på nånting att göra. Haha :)


Båda ser lite orta ut, men ah.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0