Tidsfel

God morgon bloggen!

Mamma kom in och väckte mig för en halvtimme sen, och då visade min väckarklocka 10:03 , så jag tänkte att det var lika bra att gå upp. Men när jag satt mig här så var den en timme mindre. Hade glömmt att ställa tilbaka väckarklockan en timme. Men aja, sånt händer =P Men jag tänkte gå och äta en god fruckost nu iaf!

Sen klockan tre ska jag vara på fritids, där jag, Mimmi, Lisel och Nefel ska dansa.
Imorn kanske jag städar hos Jorgen och får 500kr, behöver dom till Gambia, så det skulle vara riktigt nice!


Fotograf: jag


Kommentarer
Postat av: helena

sv: jodå det är fint med mig med :)



tänkte bara säga att du hade en fin blogg ^^ men upptäckte att bara halva kommentaren kom med :P ha ett skönt höstlov!

2009-10-26 @ 10:23:16
URL: http://helenaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0