Jag blev superglad, men sammtidigt gråtfärdig..

Jag satt här och tråkade när jag fick ett sms av en välldigt saknad preson, nämligen Linna. Vi har inte träffats på över ett år, och jag saknar henne enormt mycket!

Linna: grattis i efterskott gumman! :) <3
Jag: Tack <333 Hur visste du att jag fyllde år ? :)
Linna: men klart jag vet när du fyller år! :) fick du något kul när du fyllde då? :) <33
Jag: :) <3 fick en systemkamera i förskott för ett tag sen :D Annars fick jag bara lite småsaker :) <3
Linna: Men gud va kul! :) vill också ha en systemkamera :) <3
Jag: Ja :) Det är jättekul ! :)
Saknar dej massor :*( <3
Linna: jag saknar dej också skitmycket gumman ! Vi kanske kan ses på höstlovet eller något :) <3
Jag: Jaa <3 det måste vi göra! :)
Linna: Nu får vi inte bara säga att vi ska ses, utan nu får vi göra det ocksp :) <3
Jag: Jaa ! <3

Saknar henne för mycket! Gud så glad jag är nu! Men när jag tänker tillbax blir jag nästan gråtfärdig. Älskar dej Linda Ångerman <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0