Igår med tjejorna <3

Igår efter ridningen åkte jag, Elina, mamma och Ixi å hämtade upp Melina och Emelie.
Vi åkte hem till oss och flummade lite innan vi gick ut och tog lite kort. Sen sprang vi in och hämtade lite pengar och började gå mot centrum för att köpa godis. ´Men då var klockan typ kvart över nio så all afärer var stängda.
Så vi gick ätna till Maxi, där det var nån sur väktare som sa till oss att ta ner kamerorna.
Iaf, vi kom tillbax runt elva.
Då satte vi på filmen "Tio orsaker att hata dig" , men efter 20 minuter hade Emelie tröttnat, så jag hängde med henne in på mitt rum och så satte vi oss vid dator ett tag.
Sen kom vi på massa sjuka lekar, t.e.x "korven i brödet" där man skulle rulla in en person i massa täcken, och sen skulle den som väntat där utanför gissa´vem som låg där i.
Klockan två hade vi gjort iårdning oss för sängen, men vi ville inte sova så vi ringde lilla Amid och pratde om lite allt möjligt i en timme. Sen vid tre la vi på, och sen sov vi.
Vi vaknade runt elva idag. Vi han nästan bara äta fruckost innan alla skulle gå.
Men här kommer lite bilder! "några är tagna från Emelies blogg" www.junibarnets.blogg.se


Vi hittade en vangn påväg till Maxi :)


Melina åker rullrtappa =)


Nikki älskar sin Emelie <3


Haha juste. Melina räddar mig från "döden" =P <3


Pengar <3 mej


Kram <3


Haha vi flummar med mina "saker" =P


Haha, bjuder på den!'


<3


Melina är bäst som lyckades ta en bild på Emelie !

Men nu är jag trött, får inte sova för länge imorn för jag ska iväg vid tolv och köpa present till Danni som har fest imorn (hon fyllde år för inte så länge sen) och sen klockan två ska vi vara hemma hos henne.
Så det blir kul!

God natt !

P.S, glömm inte att anmäla er till veckans blogg här!


Kommentarer
Postat av: El<3

AHHHH! :S Jag är ultra fuuuuul!

2009-10-29 @ 10:34:01
Postat av: EMELIE ERIKSSON - min lilla värld!

love u to! <3333



Men aaah! Ta bort den sista bilden på mig? (a) Jag la faktiskt bara ut fina bilder på dig ! <333333333333333

2009-10-29 @ 12:10:23
URL: http://junibarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0