Hemma!

Hej sönnosar som läser min blogg!

Jag kom precis hem från shoppingdagen med pappsen..
Hem fick jag med mig:

En kameraväska


En randig tröja (från Gina)


Fixade naglar (men hade ganska korta, så det blev inte såhär jättesnyggt kanske..)



Och 200 kronor från farmor, en marabou och tankning till mobilen!


Vi har mest bara gått runt i affärer, vi åt på Victorias också, de va hur dyrt som helst! 500 kronor, för båda då.

Klippte mig ju innan också, ska lägga in bild på de sen. Men jag är inte så jättenöjd. De blev lite kort tycker, jag. Men va ska man göra? De är bara låta de växa!

Ikväll ska jag bara mysa med min marabou framför och ta det lungt. Är ganska trött, låg och pratade i telefon till halv två inatt, och jag fick inte riktigt sova ut. Så jag är ganska trött.

♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Danielle Hansevall

Sv; hihi, händer ikväll då? <333

2009-10-17 @ 17:36:46
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0