Grattis till Danni!

Hellu!

Ska byta om till ridkläder nu, men först tänkte jag berätta lite om dagen..

Efter skolafotot med världens otrevligaste fotograf drog jag, Jessica, Nefel, Lisel och Danni till Gullmarsplan.
Vi hade inget å göra eftersom vi skulle möte Mimmi runt fyra. Så vi tog tvärbanan till Luma och började leta efter en afär Jessica ville till. Men Danni och Lisel frös, så dom drog tilbax medans jag, jessica och Nefel fortsatte leta. Och vi hittade den faktist! Jag hade hundra spänn med mej, så jag köpte fyra skitsnygga trosor, billigt billligt!
Sen mötte vi Mimmi och Danni (inte Lisel som mådde dåligt och drog hem) i Slussen där dom tog kort i en fotoautomat. Sen var det dags att åka. Jessica skulle också till skolan, hon skulle hämta sin söta lillebror.
Så vi flummade skit mycket på vägen dit! Love jaaah <3

Men nu måste jag tagga ner och byta om!


Kram på födelsedagsbarnet!


Kommentarer
Postat av: Din älskling mwuhaha xD

får man se trosorna? snälllllllllllaaaaaa xD



haha skojja xD xD <3

2009-10-13 @ 19:47:26
Postat av: Queen

grattis :)

2009-10-13 @ 20:21:59
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0