Good Night

Hola chicos !

Jag kom hem från Sheila för inte så länge sen. Vi hade det iallafall jättemystgit och låt i soffan och bara mös och kollade på tv, jag har faktiskt saknnat min syster! Eller jag ser ju henne varige dag på lunchen. Men jag har saknat att värkligen ummgås och snacka så som systrar gör, så det var kul! Jag ska gå och lägga mig snart faktiskt! Gick upp en halvtimme tidigare imorse för att jag duschade, och jag mäste det värkligen!
Imorn är det fredag, nice nice! Jag ska nog bara vara hemma och kolla på Idol. Och på lördag är det ju spökövernattning i stallet, det kommer bli jättekul tror jag!

Sheila Lindblad Sheila Lindblad Sheila Lindblad
Jag älskar dig obeskrivligt mycket syster!


Kommentarer
Postat av: marre

heter hon sheila? :D

haha coolt ;)

sheila och nikta :P

2009-10-24 @ 13:39:51
URL: http://eclipsesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0