God natt <3

Nu ska jag lägga mig i sängen och prata lite med Amid. Sen sommnar jag väl nån gång.

Imorn blir de inte mycket bloggning! För jag kommer vara upptagen hela dagen. Först på morgonen ska jag klippa mig, sen runt tolv komemr pappa och hämtar mig, så kör vi en heldag på stan med shopping och fika!
Sen får vi se om jag slaggar hos Frida, vi får se om jag orkar. För på söndag ska ju jag, danni och mimmi på High Shcool Musikla, det börjar väl tre nån gång och vi ska mötas innan.
Så jag har en ganska fullproppad helg!



Gjorde en idolbild till Paow också, hoppas hon lägger upp den :)


Kommentarer
Postat av: emelie

Men nikita då? :O Du ska ju tävla på Tyresö på söndag <33333333333



Det står att det är du som ska med iaf. <333333333

2009-10-17 @ 09:12:19
URL: http://junibarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0