God morgon

Hej alla söta ♥

Jag fick lite tid över så jag passar på att blogga :)
Idag efter skolan är det ju kick-of i stallet. Det kommer bli jättekul!
Men sen när jag kommer hem, trött. Så måste jag nog städa mitt rum. Jag fyller ju år på lördag, så då kommer Jessica, Della, Lisel, Nefel, Mimmi & Emma hit. Åhh, jag hade velat bjuda många mer, men det skulle nog blir konstigt, eftersom dom andra inte känner dom andra, om ni fattar xD

Nu ska jag fixa det sissta och sen ska jag ner och äta frullis, puss o kjaaam


Kommentarer
Postat av: PUSSAN

Ska ni gratta Della samtidigt??

I så fall kan jag kanske få bidraga med lite saker..

Låt mig veta.



Kram Sussi

2009-10-08 @ 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0