Gästbloggning Mwuhahah

Cha cha!!

Ahmed dadary här! xD Ja han den där Amid som Nikki älskar så mkt :P Jag Danni och Nikki har nog flummat klart nu på MSN i vår gruppchatt. Vi chillar lite nu =)
Nu är jag inte världens bästa på bloggning men aja whatever! Hmm.. vafan skriver man sen då? xD
Ajuste.. Camilla eller vad hon hette åkte ju som sagt ut, och vet ni vad xD Jag var typ kompis med hennes son eller vafan.. Eller nån som hade en mamma som är sjukt lik henne iaf. Men who cares liksom om jag inte tittar på Idol så suger det.. Vilket jag inte gör. Eller jo jag gjorde det idag xD Okej jag kommer inte på mer!
Kanske gästbloggar nån mer gång vene om jag pallar mwuhaha

Okej, ni får skärpa er och kommentera lite mer nu!
Och nikki, ta inte bort det här inlägget bara för att det blev sämst.
Hej på dig Nikkis pappa! xD haha var tvungen.


Aja wtf hejdå! I know you hate to love Nikita <3

Kommentarer
Postat av: Åsnan

Omg! han var ju typ bästa bloggaren någonsin! Låt honom blogga mer

2009-10-16 @ 23:34:18
Postat av: Nikki

Haha va duktig du är lilla Åsna :) <3

2009-10-16 @ 23:36:40
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Della

du suger

2009-10-16 @ 23:39:18
Postat av: Paulina Danielsson

Oj vilken bra bloggare. Du har tur som har så bra kompisar bruden. Tack för fanbilden!

2009-10-16 @ 23:40:01
URL: http://paow.se
Postat av: Della

sajk

2009-10-16 @ 23:40:02
Postat av: Della

nej du var jätte duktig <333

2009-10-16 @ 23:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0