gästbloggare av bästavän!

Hej jessica hära.
Har precis duschat, och nu så duschar nikki. Idag så fyller ju Nikki år, 12 år.. Så alla (Nefel, Lisel, Mimmi, Danni och kanske kanske Emma) kommer att komma hem till henne och fira, och de flästa ska sova över hoss henne, jag gav henne halsband, skit fiiina<3  och hon kommer få massa fina presenter. och nu  så väntar jag på att mitt fucking hår ska torka så att jag kan platta det. Men nu så e hon klar och hon får inte se det hära inlägget, haha skriver i smyg. Puss hej<3

Kommentarer
Postat av: pappa

Grattis på födelsedagen "tonårstjejen"............ vi firar nästa helg du o jag

2009-10-10 @ 13:10:57
Postat av: Sussi

GRATTIS GUMMAN!!!!!

Hoppas de får en underbart rolig kväll...

oj oj oj vad ni kommer ha kul inatt : )

Alltid kul med en gäng tjejer som sover över, snäll mamma du har.



Kram gumman

2009-10-10 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0