Fredag

Hellu ♥

Vad har ni gjjort idag? Själv kom jag nyss hem. Jag har varit och jobbat hela dagen, sen åkte vi till mormor&gammelmormors gravar och läggde ljus. Ikväll ska jag bara ta det lungt frammför TV:n och kolla på Idol. Sen imorgon ska jag vara i Kista hela dagen och träna med Vanessa&Singha, Malin&Moa&Tjabo och några till tror jag. Gud va kul det ska bli att träffa dom igen! Kul för Ixi också, det var ganska länge sen vi körde ett riktigt träningspass, och imoron blir det hårdträning!


Sötaste Ixi&Singha i vintras! <3
Här kan ni kolla på Singhas blogg, och här kan ni kolla på Moa&Tjabos!

Nu ska jag ner och äta!

 


Kommentarer
Postat av: linda

vilken fin bild <333

2009-10-31 @ 16:43:31
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0