Fredag med mina tjejor <3

Hej alla underbara som läser min blogg <3

Mår ni bra? Själv mår jag super :) Efter skolan drog jag, Mimmi, Jessica, Nefel och såklart Danni hem till Danni. 
Nästan direkt gick vi ner till Konsum och köpte kladdkaka med glass som vi sen tjockade i oss. Men jag och Mimmi drog typ direkt efter det. Vi åkte tillsammans till Slussen men sen skulle vi ju åt olika håll, så jag bad Amid att ringa "eftersom typ ingen annan brukar ringa" så satt vi och pratade och ingenting som vanligt.

Ikväll, eller om typ en halvtimme kommer folket som ska äta middag här hit, altså mamma, Harry, Jorgen och jag då. Vet inte vad vi ska äta men det blir säkert gott :) Men nu tycker jag att jag har skrivit klart!
Känner för en sommar bildbomb så varsegod!

















Okej, de blev inte riktigt som jag hade tänkt mej.. Men det blev en "mobil bildbomb" ist!
Nu kom dom visst! Så jag måste dra mig härifrån..

Kisses <3



Kommentarer
Postat av: linda

bra att du mår bra! själ mår jag sådär forfarande lite sjuk .. ;( <3

2009-10-02 @ 21:00:32
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0