Bildbomb.

Skkriver små komenterae under bilderna, emn annars är dehär innlägget av bara bilder :)


Haha :)


Vi eldade Natchos


<3


Vi skrev 12 på tårtan


Godis,


Jassica, Nefel, Nikita och Mimmi <3



Fint vah? :)


Dom skriv grattis på en bil, jättesött <3


The girls är påväg ut :)


Haha, sjukt kort !


Snacka om att jag förstör det annars fina kortet!


Skuggor


Vi klättrede upp på garagetaket :)


Jag och Fluffel med pyamas och Jessica och Mimmi helt fixade :)


Men hörni, nu orkar jag inte mer! Min dator är så jävla seg så det tar typ ett år att ladda upp en bild.
Så ni får nöja er med det här, så kanske det kommer in mer lite senare :)

Puss&Kjaam








Kommentarer
Postat av: Lovisa

mysiga bilder :)

2009-10-11 @ 19:50:26
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: frida

älskar dig gumman <33, allt bra ? :)

2009-10-11 @ 20:35:23
URL: http://pusstibbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0