Amid Power Dadary

Hello bitches !

Kom precis in från kalla ute, jag lämmnade en försenad film, hihi..
Jag har pratat med en person som heter "Amid Power Dadary" , eller ah jag kallar han det :)
Jag har pratart med han i två timmar nu kanske? Haha, älskar att pratat med honom, hans garv är så göll asså!
 
Men jag ska väl berätta lite om dagen då..
Det har väl inte hänt så mycket idag direkt, eter skolan började jag, Jessica och Randiiiii vandra mot centrum, då lärde han oss lite kurdiska :) Han lärde oss att säga "Hej, jag heter Nikita" vill ni veta?
Jag vet ju inte hur man stavar men de låter "Shani minauen Nikita" Sen gick jag och Jessica å sa det ända tills vi var i Högdalen, där skulle vi på olika bussar så då bad jag Amid ringa mej, och vi pratar fortfarande ♥


Bild från igår. Men nu ska jag sluta skriva!

Kisses ♥




Kommentarer
Postat av: power

haha kul att prata med dig med xD

2009-10-12 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0