Världens bästa fredag!

Tjäänare!

Kom nýss hem, eller jag kom hem vid sju. Har dammsugit trappen och tagit lite egobilder (haha)

Vi fixade kollade på två avsnitt av One thre hills och fixade oss innan vi drog hemmifrån Lisel runt ett tror jag klockan var? Vi mötte Mimmi i Bandhagen (som också hänkade i sissta sekund) och sen åkte vi till Heron.
Vi hämtade ut biljetterna och käkade innan vi gick och köpte bio godis.
Sen var det dags!
Och jag säger bara: FYFAN VA BRA DEN VAR!
Me love, me love, me love ♥♥♥

Iaf, efter filmen drog om andra. Och jag&Jessica tog bussen till ett ställe. Jag orkar inte förklara vart, men vi satt där och väntade i några minuter innan vi tröttnade. Så vi drog tillbax till Heron och in på Mio/Media Market.
På Mio provade vi sängar, och på Media Market satt vi i marsagestolar. Haha vi hade iaf fett flumm! <3


Vi är fixade :)
"
haha kolla Nefel där i bakrunden"


Dagens outfit !


Ehh, haha typ? Jessica och jag har kul med en tandborste i munnen!
Älskar dej mäst av allt bästavän <33333


Typ värlens sämmsta bild, men man får ju bjuda på mig själv!
Jag, Danni, Nefel, Jessica och Mimmi där bak. Lisel ssitter på andra isdan så hon kom inte med.


Hahahahaha! Jag skulle låtsas sova i den max uppfällda sängen. Visst är jag fin? xD


Puss, nu ska jag kolla på Idol!


Kommentarer
Postat av: nicole

sv;ALDRIG!!!:D

2009-11-20 @ 20:46:12
URL: http://baronbaylie.blogg.se/
Postat av: Elina

Ihh! Jag vill cokså se new monn :')<3

Och din outfit är skit snygg gömz:)^^

Hur kan du vara så fiiiiin<3

2009-11-20 @ 22:24:00
URL: http://elloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0