Thrursdaaaay!

Nämen hejsan!

Idag klockan tre var det luciaträning på lilla skolan. Vi tränade till fyra och sen körde vi igenom dansen som vi ska dansa på mami 50års fest nu på lördag, om två dagar asså! Shit, jag har vart borta typ tre gånger i rad, inte bra asså! Men jag kan den nu, typ iaf xD Överlever!
Sen gick jag med Mimmi hem och lånade en elvisp, jag och mamma bakade till hennes fest. Men sen när jag kom tilbax visade det sig att hon hade hittat en, aja haha! Vi bakade till sex kanske?
Sen drog jag tilbax till Mimmi och lämnade elvispen. Vi kollade på några sjuka videos från i sommras också, saknar sommaren som fan!
Mamma kom och hämtade mig där efter tjogo minuter och så åkte vi hem till lilla Alby :) Nu siter jag här och skiriver, ska kolla om mamma har börjat med maten nu, det var äcklog mat i skolan!

Juste, får typ damp! Det kliar i min hals som in i h*lvete! Vaknade inatt och låg och hostade typ en timme innan jag gick upp och drack vatten och tog en cvitamin. De hjälpte väl lite :)


Jag älskar dej <3

Bild från i sommras, saknar ! <333


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, xD Det är just vad man har på Bångbo! XD Har lagt ut lite nya bilder nu, om du vill se<3

2009-11-19 @ 22:17:14
URL: http://elloue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0