Sjuk å trött

Dagens ända posetiva sak var att jag fick träffa mina tjejor. Annars har jag känt mig sjuk, trött och lädsen hela dagen. Så jag stannar hemma imorn och blir frisk i mina tankar och såklart i kroppen.
Vet att jag låter välldigt negativ, och det är för att jag år skit just nu. Och jag vill inte att det ska gå ut över er.
Så jag tar en liten, eller lång bloggpaus. Så skriver jag när jag mår bättre. Och det kommer nog inte ta så jättelång tid. Så forsätt att besöka och komentera min blogg! Då blir jag jätteglad och ni hjälper mig upp. Förjag kommer nog kolla in på på bloggen, utan att skriva. Och om ni komenterat då blir jag jätteglad!

NU ska jag gräva ner mig i soffan med ett duntäcke, en kudde, varm oboy och något gott att smaska på!

En stor puss från mig!

 


Kommentarer
Postat av: Amid

Synd att han ska bo så långt bort =/

Finns om du vill snacka... Du behöver bara messa haha^^



Krya på dig <33

2009-11-11 @ 18:32:44
Postat av: Sussi

Tja gumman. Hakar på amid där, finns om du vill snacka.

Kärlek kan vara såååå komplicerat, men oxå väldigt enkelt.

Beror på hur svårt man gör de.

Jag tänkte ni skulle få komma hem till oss nån dag för lite fika och snack : )

Men först måste du va frisk,



P&K

2009-11-11 @ 18:53:06
Postat av: eemelieteresia. S I E

usch, krya! :D

2009-11-11 @ 19:02:34
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-11-12 @ 13:51:54
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0