Ponnycupen .

Chaachaa!

KOm nyss hem från stallet där jag har varit hela dagen. Det var ju ponnycupsmatch!
BRS (vi) mot SRK. Och, faktiskt så vann dom. Hihi, va dåliga vi är! Nejdå, vi är ju fortfarande bäst!
Faktiskt första matchen av fem som vi förlorar, så det är ju iaf bra! :)
Sen var det fika och prisutdelning! Emelie och nån från SRK fick medaljerna. Grattis till dom!
Juste, min kladdkaka blev "succe" , hihi den dom slut på typ en sekund ^^ Så jag ska skicka receptet till Melina sen, nån anan som vill ha? :) <3

Jag orkar inte lägga in bilderna, dom blev ändå jättesuddiga! Ska hoppa i badet nu, sen blir det en till hemma och ta det lungt kväll för mig ikväll! Men det kan ju vara skön de också!

Kisses and hugs, Nixie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0