Musse Pigg hära (:

Hej alla fina som läser Nikkis blogg. Nu är det såhär att det är Mimmi här som skriver.
Jag är en väldigt nära vän till Nikki som redan saknar lill skiten som är i Gambia! Det är såå otroligt fuskigt. Här är jag hemma i kalla Sverige och hon ligger säkert och blir pepparkaksbrun där borta i Gambia. Usch och fusk!
Men iallafall, det är nog andra gången jag gästbloggar här på Nikkis blogg :) Och jag vill bara säga till er att Nikki är en så otroligt underbar vän! Jag och hon har aldrig haft ett riktigt bråk och hon snackar aldrig skit om folk. Hon ställer upp för en och lyssnar på en när man behöver prata ut. En sann vän helt enkelt. jag saknar henne redan massor och vill bara säga till henne att jag älskar henne! :) Har precis fixat till hennes rubrik så att det blev svart text istället för rosa som hon bad mig göra :) Jaja, vi kanske hörs senare i veckan. Bloggen kan ju inte stå helt tyst! ;) eller hur ? :) puss och kraaaaaaam :D

Du är min lillskit! Nixie <3 Musse §§ (:

Kommentarer
Postat av: Natalia

Sv: förlåt för jättesent svar!

Allt är bra med mig med :) Vad gör du? :)

2009-11-04 @ 23:21:34
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: b & v

vem tycker du ska åka ur idol ikväll? kika in i vår blogg och tyck till! kram

2009-11-06 @ 15:27:33
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0