Mår lite bättre :)

Hejsan gullungar !

Just nu ligger jag i gästrumms sängen med bärbara på magen. Jag har legat här i kanske 30 min?

Idag vaknade jag runt halv tio tror jsg. Kände mig inte alls bra då, hade dundrade huvudvärk, skitont i halsen och kände mig bara sjuk.

Men efter att ha ätit fruckost/lunch, kollat på tv i tre timmar och bara tagit det lungt börjar jag känna mig något bättre. Är värkligen inte frisk, men som sagt "börjar bli bättre"

Men det bästa är att jag är på lite bättre humör. :)
Igår/förigår kändes det som att allt jag gjorde var att gråta och deppa. Kärlek kan vara riktigt svårt ibland asså!
Men jag har bestämt mig för att vänta lite och tänka igenom allt noga, och lyssna på råg från vänner&famijl innan jag bästämmer mig för vad jag ska säga till min lilla älskling.
Hälst av allt skulle jag vilja spola tilbax tiden och ta tilbax allt jag sa och gjorde med honom.
Men det går ju inte.. Man får stå för sina misstag och ta livet som det kommer!

Nu hade jag tänkt att börja på engeskabonek jag fick av mamma imorse innan hon gick till jobbet :)
Jag är ju trots allt hemma från skolan!



Gud vad jag saknar honom! :(


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥

jaha oj, nä jag mår väl bra :)

2009-11-12 @ 15:54:16
URL: http://meyoulove.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hjärtat, du hinner bli kär 100 gr innan du hittar den rätta.

Spola tillbaka tiden är ju lite svårt. Men du skulle kanske kunna fylla ut tiden med massa nytt, så tror jag du kommer på andra tankar.

Snacka med dina tjej kompisar , och ta goda råd av dom....

Ok gumman??

2009-11-12 @ 19:57:40
Postat av: elin :)

är det du på bilden ? men en neger xD Inte för att vara taskig jag lovar ;)

2009-11-16 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0