Jag är hemmaaa!

Helloooo !

Har ni saknat mig? :)

Jag vaknade för en kvart sen kamske? Då ringde bästavän och sa hej och blablabla... <3
Jag kom hem runt sex inatt så jag var inte på värsta blogghumöret då direkt, då vare bara sova som gällde!

Gambia var helt underbart! Hihi, hittade en kille som var 16år =P Alla kommer säkert bli helt chockade! Men jag skriver mer sen i bildinl'gget! Nu ska jag bara äta frulle lite snabbt och sen ska jag ladda in bilderna och göra Gambiainlägget !

//Nixie

P.S - Haha typ tack till Mimmi och Jessica som gästbloggade utan att fråga mej? Haha <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuuud så skönt att du är hemma gumman ! <33333 Har saknat dig. 16 år? haah :) /Emelie

2009-11-10 @ 12:04:43
Postat av: emma

svar: jag mår inte så bra :( är förkyld och har feber, sj?

2009-11-10 @ 14:37:44
URL: http://emmibo.blogg.se/
Postat av: Natalia

sv: Jasså? :D Dom måste jag får se.

Ingenting alls, vi kom precis hem :)

2009-11-10 @ 14:41:01
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal e du om bob e 16

2009-11-14 @ 22:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0